Nowoczesne lady recepcyjne

Recepcja tworzy klimat każdej firmy. Dla klientów stanowi wręcz wizytówkę danego przedsiębiorstwa. To właśnie dobrze dobrana lada recepcyjna kreuje wizerunek obiektu i robi pierwsze wrażenie na gościach. Dlatego przyjmujemy, że musi prezentować się w sposób najlepszy z możliwych. Z tego powodu oferujemy szeroką gamę lad recepcyjnych w modnych kolorach. Ich oryginalne kształty sprawdzą się zarówno w modernistycznych, jak i klasycznych wnętrzach.

Jak urządzić profesjonalną recepcję?

Przy urządzaniu recepcji warto mieć na uwadze fakt, że jest to nie tylko miejsce pracy. W tym pomieszczeniu przyjmowani są również klienci firmy, dlatego trzeba zrobić wszystko, aby poczuli się w nim jak najbardziej komfortowo. Tuż za ladą recepcyjną powinny znaleźć się wygodne fotele dla gości, na których będą mogli spokojnie poczekać na spotkanie. Można postawić tam także stolik i kosz z gazetami. Warto pamiętać także o szczegółach – kwiaty, wieszak czy stojak na parasole są tu jak najbardziej wskazane. Nadadzą wnętrzu przytulności i prestiżu.

Nowoczesna lada recepcyjna

Tym, co pierwsze rzuca się w oczy klientów, jest oczywiście sama lada recepcyjna. Dobrze, aby była ona dobrana do aranżacji całego biura. W naszych salonach dostępne są różne kolory i kształty lad recepcyjnych, które bez problemu można dopasować do profilu firmy. Wiele z prezentowanych przez nas modeli bazuje na delikatnym oświetleniu ledowym, co dodatkowo urozmaica wygląd wnętrza.

Co oprócz lady recepcyjnej?

Pracownik recepcji musi mieć do swojej dyspozycji również inne elementy wyposażenia. Wśród nich wymienić można m.in. fotel obrotowy. Musi być on odpowiednio wyprofilowany, tak, aby wszystkie części ciała mogły do niego bezpośrednio przylegać. Krzesło obrotowe powinno mieć również podłokietniki i zagłówek. Najważniejsze jest to, aby zapewniało ono komfortową i bezpieczną dla zdrowia pracę w pozycji siedzącej. Poza fotelem w recepcji mogą znaleźć się także inne meble biurowe. W takim miejscu sprawdzi się np. szafka, w której można schować niezbędne dokumenty.